Michel, een eigenzinnige levensgenieter, heeft het heel moeilijk met zijn diabetes. 'Het beest', noemt hij de ziekte, omdat hij het gevoel heeft voortdurend oorlog te moeten voeren. Hij wil volop van het leven kunnen genieten. Toch is hij blij dat hij een handigere controlemethode heeft gevonden en dat hij zichzelf met zijn diabetes type 2 toch zo af en toe een extraatje kan gunnen.
Mijn sociaal leven en mijn vingers zeggen 'Dank je !3
Tien jaar lang moest ik 5 keer per dag prikken om mijn waarden te controleren. Op restaurant verstopte ik me op het toilet met mijn materiaal als een drugsverslaafde. Sinds 10 maanden gebruik ik de FreeStyle LibreLink4 en volstaat mijn smartphone! Ik ontdekte het systeem op YouTube, maar moest voor het gebruik ervan bij het ziekenhuis aandringen, omdat het nu enkel wordt terugbetaald voor diabetes type 15.
De computer leert me veel bij.
Ik vind het leuk om er alle informatie en statistieken terug te vinden.
Ik was aangenaam verrast door de reactie van de fabrikant.
Een paar weken geleden had ik voor het eerst een probleem. Toen ik de sensor aanbracht, startte hij wel op, maar meten deed hij niet. Ik belde de klantendienst van Abbott en ze stuurden me meteen een nieuwe sensor6!
Ik heb de FreeStyle LibreLink-app4 onlangs gedownload en het is een aanrader!
Alles wordt zoveel eenvoudiger met de FreeStyle LibreLink-app. Je kan je suikerspiegel, de tendens en zelfs de historiek zien. Ik ben gewoonlijk niet snel mee met al die nieuwigheden op de smartphone… Maar daar gebeurde het in een oogwerk!