Als ik mijn smartphone verlies, moet ik dan een nieuwe sensor starten?

Nee, u hoeft geen nieuwe sensor te starten als u uw smartphone verliest. U kunt de mobiele app installeren op een nieuw compatibel toestel en opnieuw inloggen op uw account. Zodra u bent aangemeld, wordt de actieve sensor herkend en kunt u de glucosemetingen blijven ontvangen, zolang de sensor nog actief is. Eerdere gegevens worden niet automatisch overgedragen, tenzij u de synchronisatie met LibreView hebt ingeschakeld.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Butterfly-loader-image