Kan ik het geluid van de alarmen uitschakelen en alleen de trilmodus gebruiken?
Ja, u kunt het alarmgeluid uitschakelen en de alarmen alleen in de trilmodus gebruiken. In trilmodus krijgt u een alarm bij een lage glucosewaarde, een hoge glucosewaarde of een signaalverlies via trillingen.